Wednesday, November 21, 2012

Sunset at Tasik Kenyir :)

assalamua'laikum..

Sunrise, Sunset, Sunshine
::Tiga-tiga saya suka::

Petang 15 November 2012, angin apa ntah yang membuatkan saya sangat-sangat teringin nak tengok sunset kat tasik kenyir. al maklumlah sudah berkurun lamanya tak menjenguk tasik buatan manusia terbesar di asia tenggara tu..apakah khabarnya kan,,hehe..

Jadi,saya pun ajaklah my sporting mommy and daddy. wahhh,,cuaca pun bagus, alhamdulillah. Memang sudah takdirNya yang tercatat bahawasanya saya akan melihat sunset di tasik kenyir pada petang itu. Jadi semuanya berjalan seperti yang dirancang. setibanya kami di sana, ayah ajak minum dulu..Kebetulan kedai makan letaknya betul-betul di tepi tasik, jadi saya bersama Mohamad Sabri iaitu my adik bongsu pun meninjau-ninjau la di tepi tasik.. SUBHANALLAH,,cantik..syukur kerana saya mampu melihat..


kamera saya tak canggih, jadi hasilnya biasa-biasa jela..tapi,bagi saya, ia dah cukup luar biasa,,hihihi..selesai je minum, saya,ayah,mak and sabri pun jalan-jalan tunggu sehingga matahari terbenam..hebatnya kuasa Allah,,saya kagum..saya pun capture la moment-moment manis yang ntah bila pulak saya dapat rasai..




dan sekian sahaja untuk kali ini,,
salam ceria ,semoga berbahagia

2 comments:

she is sabariah saba said...

awok xajok doh saye . dakpe la saya nok outdoor tyme sunset jugop laa nati . heee

seindah biasa said...

hola,,klau awok wt outdoor ,sy nk ikut etek,,hihi