Thursday, November 22, 2012

Kerja cikgu sebelum bercuti

assalamua'laikum,,syukur alhamdulillah atas rezeki dan nikmat kehidupan yang Kau limpahkan. sesungguhnya aku hambaMu yang bertuah :)

Pagi yang cerah, bagus sekali,,hehehe. Sambil online facebook, dengar radio, saya menyiapkan tugasan saya yang tak siap-siap. Inilah akibat dari menangguhkan kerja. Kertas exam 3 kelas belum habis bertanda, dan saya terpaksa luangkan masa saya untuk menyemak kertas jawapan sebelum 28 disember..tak lama dah tu..banyak ni,,sejarah , 3
kertas,,



waaaaaa....sangat banyak....objektif, struktur, esei dan esei..

semua soalan dijawabnya, kalau macam ni la cara menjawabnya, nampak sangat yang diorang study,,hati rasa nak senyum,,sekurang-kurangnya,mereka dah belajar untuk mencintai Sejarah. harap-harap macam tu la,,jangan study hanya sebab nak lulus exam..itu saya tak suka (masa time belajar dulu pun, saya pun study untuk lulus exam,,hihi)

semoga saya sentiasa sabar dan ikhlas dalam menjalankan tanggungjawab saya..



No comments: