Thursday, November 22, 2012

::saya sayang dia::

salam

Saya ingin berkongsi tentang seseorang yang sangat saya sayang.

sangat-sangat sayang ok..

saya memanggilnya cik moh iaitu ibu saudara saya. jika ditanya siapa wanita yang saya kagumi selain dari ibu saya, jawapan saya ialah "cik moh". Walaupun saya mempunyai ramai ibu saudara, tapi yang seorang ini lain daripada yang lain, sedikit berbekas di hati saya jika bercerita mengenai dia.

Tak perlu saya ceritakan apa istimewanya dia, tapi cukup sekadar saya katakan dia wanita hebat. walaupun dia hanya seorang ibu saudara kepada saya, tetapi tidak keterlaluan jika saya katakan "membahagiakan dia" adalah tersenarai dalam short list impian saya.

Saya membesar dengan kasih sayang dia, saya hidup dan tabah kerana kasih sayang dia. hebat bukan? yupp,,dia memang hebat...

semoga ALLAH membahagiakan dia setiap saat dan ketika..amin...




No comments: