Friday, December 21, 2012

DISEMBER di Kuala Lumpur

assalamua'laikum dan selamat malam..

kedatangan saya ke KL di saat banyak shopping mall yang sedang sale krismas adalah bukan bertujuan untuk shopping, tetapi adalah untuk melihat pencapaian pelajar saya dalam pmr..jadi,sebagai selingannya,kita jalan-jalanla sekali..so,saya angkut 2 orang budak bertuah iaitu adik saya,sekali sekala bawa jalan-jalan. baru berkat rezeki kita kan...hehe

alhamdulillah,,

walaupun saya mengajar kelas last sekali,paling corot, cerdik tapi kurang pandai, at least, 9 dari 15 pelajar saya lulus juga akhirnya..mungkin bagi kita, subjek geografi bukanlah killer subject but..bila ia melibatkan pelajar yang lemah dalam bahasa melayu dan pengetahuan am,,ia sanagt2 kritikal bagi saya.

di saat kita menerangkan mengenai tempat penanaman terkenal kelapa sawit di Malaysia,mereka boleh bertanya, "pokok kelapa sawit tu macam mana cikgu"..memang kerja saya adalah kasi mereka faham,kadangkala saya tunjukkan gambar dan sebenarnya saya lebih gemar menerangkannya melalui lukisan..it's fun..hehe

ok.

habis part budak2 kelas 3 kemuning yang saya sayang..


sekarang masuk part 2..

jalan-jalan di kuala lumpur..

tak de banyak yang saya nak ceritakan cz terlalu penat.pagi esok , jam 9.00 pagi berangkat pulang ke ganu kite. so,cukuplah skadar sy ceritakn melalui gambar ok..
hehe

saya, sabri dan amin di depan klcc

sabri,amin dan zai di pizza hut

adik dan kakak

pizza yang tak sedap tapi mahal





2 comments:

she is sabariah saba said...

dok ajai ai pom.... ooo....

seindah biasa said...

bahagian x ajok awok ad okmo..