Sunday, April 22, 2012

Saya cikgu yang berdedikasi

assalamua'laikum...
alhamdulillah,,hari ini, saya berjaya menyiapkan dua kerja yang sudah hampir sebulan saya tangguhkan. Kalau la saya tidak tangguhkan kerja, mungkin takkan rasa sepenat ini. Seharian berhadapan dengan alat ciptaan manusia ini, bagaikan current-current menjalar sedikit demi sedikit ke seluruh badan. Penat yang tidak terhingga rasanya. Anyway,syukur pada Allah s.w.t kerana mentakdirkan ini semua dalam hidup saya. Walaupun masih mengekalkan perangai suka menangguh sejak dari bangku sekolah, tapi saya berjaya siapkan dengan jayanya. Peringatan untuk diri sendiri agar tolong lupuskan sikap suka menangguh dalm diri supaya tidak akan rasa sepenat ini lagi. Dua kerja berkenaan ialah soalan pertengahan tahun sejarah dan laporan induksi. walaupun demikian, saya mengakui yang saya sangat berdedikasi kerana saya tidak pernah lewat untuk menyiapkan apa-apa tugasan. walaupun sebenarnya agak lewat. hehe.(memuji diri sendiri di situ,,ngeh3). Sekali lagi, alhamdulillah, alhamdulillah, alhamdulillah...saya semakin bertambah sayang pada Pencipta saya..lOVE U ALLAH S.W.T

No comments: