Saturday, August 2, 2008

hari ini hari SABTU

assalamualaikum,,
hari ini 2 OGOS 2008 bersamaan 30 REJAB 1429 hijrah,,
aku mengadap laptop spanjang mase tanda setiaku pd buah hatiku yg satu ini,,
huhu,,
assingment brlambak2,,tp,,still relax,,
enjoy urself k,,huhu
ske bebenor wt keje last minute,,
nk wat cam ne,,ak memang bgitu,,
ble ntah nak brubah,,
pg sabtu ni cerah,,xde tanda nak hujan lansung,,
alhamdulillah,,kuasa ALLAH,,,aku rindu hujan,,
sejuk,,dan basah,,tapi,,kain mesti xkering,,
esok ari AHAD,,ap aku nak buat ar cuti cam ni ek?
aku tau,,jawapanya,,buatlah asgment 2,,
opey,,nk pi wt assingment la,,smbil dgr lagu nasyid,,segenggam tabah,,
smoga aku setabah itu,,
pilihlah untuk ceria,,
pikir positif jer,,senyum jer,,sapelah nk ceriakn hdup kita klau bkn diri kita sndri kan,,
anyway,,b urself,,spaya kamu lebih kenal diri kamu,,
wassalam

2 comments:

خيرالزمن said...

hari ni hari sabtu..
esok hari ahad..
siapkanlah assignment tu..
sebelum tamat hari ahad..
haha..
jgnla menghadap laptop 2..
cian laptop 2 asik menghadap awak jer..hehe..
apa2 pn..
all the best..
n ingat ALLAH selalu..
wasalam..
from khairul..
your newfriend..

jazul said...

deruan angin mengingatkan TUHAN maha esa
terbayangkan hujan bakal menlanda
menitip dibumi sungguh indah
membuatkan diriku penih keinsafan

tanpa ku sedari hujan dimataku berderai mengenang pekara silam yang ku lakukan................


indahnya kejadian Yang Maha Esa