Wednesday, January 23, 2013

I have a DREAMS


Salam..semoga sentiasa sejahtera hendakNYA...

untuk entry kali ni, tiada apa yang nak diutarakan,tapi sedikit yang tersisa di hati sebelum tidur.

Tadi,,terbaca post menarik mengenai umrah, dan saya mula teringat mengenai list impian saya yang belum terlaksana.saya yakin, bukan saya sahaja,,tapi ramai kan yang mempunyai list impian...i wsh my dreams come true..insyaALLAH..kalau awak2 semua nak tahu antara impian2 saya ialah :

1. Menjejak kaki ke Tanah Suci Makkah (menunaikan rukun islam ke 5)
2. Membahagiakan keluarga saya seadanya (dalam usaha)
3. Membina "RUMAHKU SYURGAKU" bersama mr.right (tak tahu sape la mr.right tu kan)
4. Memiliki kamera "cita-cita" (dalam usaha)
5. Memiliki beg "cita-cita" (sudah terlaksana, buruk lepuk doh begnya..haha)
6. Menjadi wanita master chef utuk keluarga bahagia saya(dalam usaha,yang penting
rajin)
7. Ronda2 satu Malaysia
8. .......(seterusnya dirahsiakan..hihi)

dan...

satu lagi yang tidak termasuk dalam list impian saya, tapi ia merupakan kewajiban saya ..

MENJADI ANAK YANG SOLEHAH
MENJADI ISTERI YANG SOLEHAH
MENJADI IBU YANG MITHALI

dannn...

HAMBA ALLAH S.W.T YANG BERIMAN

semoga semua yang dirancang dapat dilaksanakan dengan baik..semua yang baik datang dari ALLAH S.W.T dan yang kurang baik,,datang dari kelemahan diri saya sendiri..

No comments: