Thursday, March 5, 2009

hari ini

assalamualaikum...
boring..bosan..pagi yang cerah, tiada tanda2 nak hujan..alhamdulillah..semoga setiap urusanku hari ini berjalan ngn baek..dari semalam hinggalah pagi ni, masih setia ngn psm aku ni..x ciap2..insyaALLAH,petang ni, jumpe ngan penyeliaku yang terbaek.. da x de idea nak wat ayat ni.. bercerita mengenai kemahiran insaniah ni bukannya senang.. dulu,aku jgk yg beria2 wat tajuk ni..tp,,whateverla..kena la telan jgak.. hadapi dgn senyuman.. huhu..
emmhhh..malam ni, tinggal lah aku, naemah n kak aida ngn bhagianya..yang len seme nak balik.. kadang2 hdup ni sgt pelik...ari ni,,ramai org di sisi kita,,esok, tinggal kita sorang2..tp, itulah hakikat kjadian yg sbnar2nya.. last sekali memang kita akan sorang2 pergi mnemui Dia Yang Maha Esa.. waaa..bercakap pasal mati, takutnya..aku x bersedia lagi..banyak lagi amal yang kurang.. semoga kita memperbanyakkan amalan, dipanjangkan umur dan dikuatkan iman..amin......
haa,,, sape2 yang ada maklumat pasal kemahiran insaniah dan kelab persatuan di sekolah, inform kat aku.. x salahkan kita brkongsi ilmu..hidup ni kenalah tolong menonlong..hehe

No comments: