Wednesday, November 19, 2008

memori bersama

aku bersyukur kerana berpeluang mengenali sahabt2ku ini..banyak yang aku belajar dari kalian semua..banyak yang menjadikan aku makin matang..thanks so much kakak2 ku...thanks so much jugak untuk temanku yg setia,,tun n diha..kadang-kadang kita ketawa,,,kadang-kadang kita menangis,,,tapi itu semua yang membuatkan kita bahagia kan..aku pasti,,aku akan merindui suasana itu..nanti,,sem depan,,tinggal aku,,tun n dyha,,campur ngan kak aida n kak erin,,jadi 5 orang..kami kena belajar jadi kakak,,sebab 3 orang kuat kita da g praktikal,,,mesti sedey..
nak nangis,,tp,,mne bleh nangis,,aku da besar,,kakak mana bleh nangis kan..kak umah,,aku paling hebat,,sebab aku kakak sulong...kat cni,,,sebab ada 3 orang kuat ni,,aku suka plak jadi adik..nanti,,kak mai,kak ana n kak ros jgn lupa kami ek..senang2,,mai la jenguk kami kat cni..hehe..apy2 selalu

No comments: